salam semua

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Go down

Re: salam semua

Post  yusri_yusob on 3/9/2010, 10:48 am

wansu hamzah wrote:wokey....ari ni last nak baham membaham...aku cuti 2 mggu..kat kg xsempat dh nak bukak fb dan forum ni...
xpe...aku maafkan engkorang semua...xde kecik hati la..saje je...hehehe Laughing Laughing Laughing

macam x ikhlas jer bunyi nye... Laughing Laughing
apa2 pun aku pun sama gak nak mintak maaf kat cik puan..
dan pada semua puan2 disini termasuk pada tuan pengerusi kita..
(aku banyak baham dia..hehehe...)
selamat hari raya aidilfitri utk semua...
maaf zahir dan batin.

avatar
yusri_yusob

Posts : 27
Join date : 24/08/2010
Age : 47
Location : kuantan

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua

Post  wansu hamzah on 3/9/2010, 11:03 am

yusri_yusob wrote:
wansu hamzah wrote:wokey....ari ni last nak baham membaham...aku cuti 2 mggu..kat kg xsempat dh nak bukak fb dan forum ni...
xpe...aku maafkan engkorang semua...xde kecik hati la..saje je...hehehe Laughing Laughing Laughing

macam x ikhlas jer bunyi nye... Laughing Laughing
apa2 pun aku pun sama gak nak mintak maaf kat cik puan..
dan pada semua puan2 disini termasuk pada tuan pengerusi kita..
(aku banyak baham dia..hehehe...)
selamat hari raya aidilfitri utk semua...
maaf zahir dan batin.


memang ikhlas...bunyi je mcm xikhlas...apa la ko ni yus..
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin kepada semua sahabatku yg berforum ni...jgn lupa perjumpaan pertama kita kt rumah meknie di....129 Bukit goh (mekni...tolong promote) hehehehe

wansu hamzah

Posts : 27
Join date : 24/08/2010
Age : 47
Location : JKDM WPKL

View user profile

Back to top Go down

Selamat berperiksa

Post  MRI on 19/9/2010, 10:34 am

salam...

raya sudah..puasa 6 pun sudah(mudah2an)...open hse pun sudah...
kepada anak2 yg nak periksa UPSR...semoga berjya...ibubapa nya pasti rasa
debaran yg sama..semoga usaha anak2 dan sokongan keluarga akan memberi
hasil yg terbaik....
avatar
MRI
Admin

Posts : 47
Join date : 23/08/2010
Age : 67
Location : estet Bera

View user profile http://5s-smkaa-1987.forumotion.com

Back to top Go down

Re: salam semua

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum